• Rețete

  • 82 articole
  • Ordonează-le după:
  • Articole pe pagină:
Pateu de năut, migdale și caju
Ingrediente:
  1. o cutie de năut fiert,
  2. 150 g de migdale,
  3. 150 g de caju,
  4. un avocado,
  5. 5 roșii mari,
  6. 1 castravete potrivit,
  7. o legătură de pătrunjel,
  8. o legătură de mărar,
  9. 1/2 linguriță de sare,
  10. 1 lingură de ulei de măsline,
  11. 3-4 căței de usturoi mari,
  12. 2 linguri de lapte praf de soia.
Pateu de năut
Foarte hrănitor și bogat în nutrieți, năutul este deseori folosit în prepararea pateurilor vegetariene.
Voi prezenta mai jos cum obișnuesc să pregătesc eu pateul de năut!
Bomboane cu nuci, caju și migdale
Doar 15 minute sunt necesare pentu a pregăti bomboane de casă cu nuci, caju și migdale, foarte dorite de toți cei mici sau mari, mai ales când ne pregătim pentru sărbătorile de iarnă sau pentru aniversarea zilei de naștere.
 
Gustoase și foarte sănătoase datorită conținutului bogat de nutrienți pe care le conțin nucile, cajul și celelalte ingrediente care măresc savoarea bomboanelor.
Mic dejun cu quinoa
Dacă doriți un mic dejun cu elemente de noutate, atunci aici este ceea ce căutați! Un mic dejun ușor de pregătit! Foarte gustos și cu un belșug de nutrienți vitali pentru sănătate.
 
Ce este quinoa? Este o pseudocereală cu boabițe sferice, galbene și cu un conținut bogat în proteine ușor digerabile în comparație cu cele de origine animală. De asemenea, quinoa conține vitamina A, vitamine din complexul de vitamine B, vitamina C și K, minerale (calciu, fier, cupru, potasiu, magneziu, seleniu, zinc și altele). Quinoa este menționată, de dr. Gillian McKeith, pe lista superalimentelor cu beneficii pentru stimularea sistemului imunitar și pentru buna funcționare a inimii, reducând riscurile de atac de cord.
Noi vă recomandăm!
Mic dejun cu semințe de chia
Pentru o diversificare a meniului, micul dejun poate fi pregătit pe baza de cereale (orez, mei, porumb) sau pseudocereale (hrișcă, quinoa, chia) diferite. Adăugă nuci, semințe și fructe uscate peste alimentul de bază și – gata! - problema micului dejun a fost rezolvată cu succes.
Rețetă de fasole bătută
Rețetă pentru fasole bătută – cu ceapă, usturoi, morcovi, ardei și condimente.
Drob de orez cu nuci și migdale
Rețetă pentru drob de orez cu nuci și migdale.
Sarmale cu orez, nuci și migdale – Rețetă de post
Sarmalele fac parte din meniurile tradiționale românești, fiind foarte apreciate la nunți și cu ocazia sărbătorilor de sfârșit de an. Sarmale cu orez, nuci și migdale este o rețetă de post, care poate fi pregătită fie cu varză acră, fie cu varză dulce (dar aceasta trebuie opărită în apă clocotită sau cu borș).
Promo non-stop!
Usturoi fulgi - 50 grame
Usturoi fulgi - 50 grame
Super Foods
1,60 lei
2,00 lei (-20%)
Stafide aurii - 500 grame
Stafide aurii - 500 grame
Super Foods
10,50 lei
12,00 lei (-12,5%)
Un mic dejun sănătos, gustos și ușor de pregătit?!
Ești în căutare de idei?! Dorești să afli cu tot dinadinsul formula fericită a unui mic dejun sănătos, gustos și - dacă se poate - ușor de pregătit?! Dacă răspunsul tău este afirmativ, atunci dă-mi voie să te anunț că ai ”aterizat” în locul cel mai potrivit.
Prăjituri - steluțe cu semințe de susan
De sărbători prăjiturile din aluat, și nu numai sunt foarte des pregătite de gospodine. Steluțele cu semințe de susan sunt gustoase, apetisante și mult îndrăgite de cei mici...
Cataif cu fulgi de porumb și afine
Vă prezentăm mai jos rețeta pentru cataif din fulgi de porumb și afine.
 
Ingrediente
Plăcintă de gutui cu nuci și semințe
Este toamnă târzie. Ceea ce înseamnă că, în sfărșit, s-au copt și ultimele fructe ale toamnei - gutuiele. Profitând de ocazie vă prezentăm o rețetă pentru plăcintă de gutui cu nuci și semințe. Este pentru prima dată când am încercat această combinație. O bunătate!
Pagina: 1234567
Created in 0.043 sec