• Rețete

  • 90 articole
  • Ordonează-le după:
  • Articole pe pagină:
Tort de clătite cu dulceață, ananas și semințe
Excelent pentru sărbătorile de iarnă sau pentru a sărbători ziua de naștere a celor din familie - tortul de clătite cu dulceața sau gemul de fructe preferat este îmbogățit cu aroma semințelor de susan, de mac și de in. În continuare vă scriu cum pregătesc eu acest tort de clătite cu dulceață și semințe.
Tort de clătite cu legume și spanac
Tortul de clătite cu legume și spanac este cu adevărat foarte gustos. Am avut ocazia să mănânc o felie de tort cu clătite și spanac, cu mulți ani în urmă, când o prietenă foarte talentată în arta culinară m-a servit de ziua ei cu astfel de delicatesă. Mi-a plăcut foarte mult și de atunci și eu pregătesc așa ceva după rețetă proprie.
Clătite cu nuci și curmale
Doar cine nu a mâncat niciodată clătite, acela nu știe ce bune sunt! Clătitele cu nuci și curmale sau clătitele cu gem de fructe sunt delicatese speciale, care se servesc foarte des cu ocazia sărbătorilor de iarnă la francezi, mai exact pe 2 februarie au dedicat chiar o zi doar pentru clătite – La Chandeleur...
Acadele din fructe
Eu nu am întâlnit până acum vreun copil căruia să nu-i placă acadelele și pentru că tentația este mare și distracția e pe măsură atunci când acadelele din fructe sunt făcute chiar de cei cărora le place cel mai mult să le consume.
Noi vă recomandăm!
Mâncare de conopidă
Dr. Joel Fuhrman, autorul cărții Superimunitatea (o carte pe care o recomand ori de câte ori am ocazia!), include legumele crucifere (conopidă, broccoli, varza, etc.)  în categoria superalimentelor. Iată ce spune dr. Joel Furman în cartea sa:
  • ”Legumele crucifere sunt de două ori mai eficiente decât celelalte alimente vegetale. În studiile pe populații, o creștere cu 20% a aportului alimentar de legume corespunde unei reduceri cu 20 la sută a incidenței cazurilor de cancer, însă o creștere cu 20 la sută a aportului de legume crucifere corespunde unei reduceri cu 40 la sută a incidenței cazurilor de cancer.
  • Un număr de 28 de porții de legume pe săptămână reduce riscul de apariție a cancerului de prostată cu 33 la sută, însă doar trei porții de legume crucifere pe săptămână reduc riscul de cancer de prostată cu 41 la sută.
  • Una sau mai multe porții de varză pe săptămână reduc incidența cancerului de pancreas cu 38 la sută.”
5 reţete de pate-uri din legume şi leguminoase
Legumele, fructele, cerealele, apa, odihna şi căldura sunt vitale pentru sănătatea oamenilor. Astăzi voi scrie câteva reţete de pate-uri din legume şi leguminoase (năut, linte, soia, etc.), foarte uşor de preparat, hrănitoare şi gustoase.
Salată de cartofi cu ridichii
Hrănitoare şi rapid de preparat, salata de cartofi cu ridichii este grozavă chiar şi de sărbători.
Pateu de ciuperci
Gustos şi rapid de preparat, pateul de ciuperci este meniul ideal pentru micul dejun.
Promo non-stop!
Reţetă -  hrişcă cu legume
Gustoasă şi săţioasă mâncărica din hrişcă cu legume este foarte des gătită în Republica Moldova. Iată, în continuare reţeta Speranţei Cebanu din Chişinău.
3 rețete de chifteluțe cu soia, legume şi brânză
Am vie în memorie pregătirea pentru drumeții, pe care o făceau părinții mei, căci de cele mai multe ori chifteluțele de soia erau meniul prăgătit pentru astfel de ocazii sau sărățele cu susan.
Mâncărică de cartofi
Dacă vara ne place să savurăm o ciorbică răcoroasă sau o supa cremă de legume, în sezonul rece căutăm mâncarica caldă. Astăzi voi scrie una din rețeta mătușii Lucia, anume: mâncărica de cartofi, hrănitoare și rapid de pregătit.
Prăjituri din mei cu pastă de măceşe
Te lingi pe degete de bune ce sunt! Sănătoase şi gustoase, frumoase şi apetisante, prăjiturile din mei cu pastă de măceşe sunt numai bune de mâncat!!
Pagina: 12345...8
Created in 0.058 sec