• Alimentație sănătoasă

  • 144 articole
  • Ordonează-le după:
  • Articole pe pagină:
Mic dejun cu semințe de chia
Pentru o diversificare a meniului, micul dejun poate fi pregătit pe baza de cereale (orez, mei, porumb) sau pseudocereale (hrișcă, quinoa, chia) diferite. Adăugă nuci, semințe și fructe uscate peste alimentul de bază și – gata! - problema micului dejun a fost rezolvată cu succes.
Rețetă de fasole bătută
Rețetă pentru fasole bătută – cu ceapă, usturoi, morcovi, ardei și condimente.
Drob de orez cu nuci și migdale
Rețetă pentru drob de orez cu nuci și migdale.
Condimente des folosite în alimentație
Astăzi voi scrie despre condimente. Însă nu nu despre orice fel de condimente - căci pe fața pământului acestea se numără cu zecile, dacă nu chiar cu sutele - și mi-ar luat foarte mult timp să le tratez pe toate. Mă voi opri doar asupra celor mai de folosite condimente în alimentația românilor.
 
Potrivit recomandărilor dr. Sorin Necula, consumul de plante aromatice este recomandat în caz de colon iritat, infecții ale tractului urinar (mărarul, de exemplu, este un puternic stimulent al activității rinichilor), boli ale inimii (sucul de pătrunjel verde este un puternic diluant al sîngelui, împiedicând formarea de cheaguri sanguine), în amigdalită (ceapa și usturoiul au efecte antiinflamatorii, stimulând activitatea sistemului imunitar), în tratarea cancerului (sucul de pătrunjel este benefic datorită conținutului de cumarine, substanțe anticancerigene).
Noi vă recomandăm!
Sarmale cu orez, nuci și migdale – Rețetă de post
Sarmalele fac parte din meniurile tradiționale românești, fiind foarte apreciate la nunți și cu ocazia sărbătorilor de sfârșit de an. Sarmale cu orez, nuci și migdale este o rețetă de post, care poate fi pregătită fie cu varză acră, fieu cu varză dulce (dar aceasta trebuie opărită în apă clocotită sau cu borș).
Un mic dejun sănătos, gustos și ușor de pregătit?!
Ești în căutare de idei?! Dorești să afli cu tot dinadinsul formula fericită a unui mic dejun sănătos, gustos și - dacă se poate - ușor de pregătit?! Dacă răspunsul tău este afirmativ, atunci dă-mi voie să te anunț că ai ”aterizat” în locul cel mai potrivit.
5 fructe care te ajută să slăbești
Lupta cu kilogramele este o strădanie grea pentru foarte multă lume. Astfel o examinare efectuată de 5 oameni de știință de la Universitatea Newcastle din Australia, care s-a bazat pe 25 de studii în care au fost incluși 196211 de participanți (majoritatea femei, supraponderale/obeze), a ajuns la concluzia că aproximativ 20% dintre participanți sufereau de adiție la mâncare. Ce poți face pentru a slăbi?! Poți desigur să recurgi la metoda înfometării. Cât timp va ține aceasta? Cât de eficientă va fi, mai ales pe termen lung? Și, nu în ultimul rând, care vor fi efectele ei asupra sănătății? Ce-ar fi însă să mănânci anumite alimente gustoase și sănătoase care să te ajute în lupta ta cu kologramele?! Iată o listă de 5 fructe care pot fi de ajutor în lupta cu kilogramele, mâncând...
Prăjituri - steluțe cu semințe de susan
De sărbători prăjiturile din aluat, și nu numai sunt foarte des pregătite de gospodine. Steluțele cu semințe de susan sunt gustoase, apetisante și mult îndrăgite de cei mici...
Cataif cu fulgi de porumb și afine
Vă prezentăm mai jos rețeta pentru cataif din fulgi de porumb și afine.
 
Ingrediente
Băuturi din fructe
Ne apropiem de luna decembrie, o lună marcată de sărbători! Și pentru ca sărbătoarea să fie deplină, nu vom uita de prgătirea meniurilor și a băuturilor din fructe.
Știm cu toți că un suc natural din fructe este benefic pentru sănătate, însă astăzi doresc să descoperim și alte băuturi din fructe, dintre care unele poate nu ne sunt cunoscute.
 
Siropuri
Din fructe se pot pregăti, potrivit sezonului în care apar respectivele fructe, siropuri concentrate pe care le putem servi în diverse ocazii. Siropul din fructe (căpșuni, zmeură, mure, afine, coacăze, caise, vișine, cireșe și altele) se pune într-un pahar înalt și se consumă după preferință adăugând sifon rece sau apă rece și cuburi de gheță.
Păstrarea fructelor în sezonul rece
Pentru a avea fructe proaspete și în timpul sezonului rece este necesar să respectăm câteva condiții de păstrare. Merele, perele, strugurii, gutuile și nucile se pot păstra în camere amenajate cu rafturi din lemn sau în lădițe. Pentru fiecare dintre fructele deja amintite voi face o prezentare a modalității în care pot fi păstrate cât mai mult timp în lunile de iarnă, pentru a ne bucura cât mai mult de beneficiile pe care le putem avea consumându-le.
Lămâile – benefice în tratarea a peste 150 de boli
Mulți ditre noi folosim lămâie atunci când răceala sau gripa ne invadează căile respiratorii ale organismului nostru. Dar să fie lămâile benefice doar când suntem răciți sau gripați? Cu siguranță că ne sunt de folos și pentru alte afecțini ale sănătății... Care sunt acestea?!
Dr. Sorin Necula menționează, în cartea Sănătate și vindecare folosind stilul de viață edenic și remediile naturale, că lămâile sunt utilizate pentru tratarea a mai mult de 150 de boli, inclusiv boala malignă.
Pagina: 1234567...12
Created in 0.032 sec