• Blog

  • 190 articole
  • Ordonează-le după:
  • Articole pe pagină:
Pâinea şi specialităţile din aluat de pâine
Vă place pâinea pe care o consumaţi? Eu am încercat mai multe varietăţi de pâine (de exemplu: pâinea albă, pâinea din făină de grâu şi cartof, pâinea cu făină de grâu şi seminţe, pâinea cu făină de grâu şi mălai, pâinea cu susan, pâinea cu mac şi susan, pâinea cu chimen, pâinea cu coriandru sau cea cu scorţişoară etc.), dar cel mai mult îmi plăcea cum pregătea bunica pâinea pe vatră, cocoacele cu brânză şi mărar sau covrigii vanilaţi.
Băuturile din fructe, legume şi plante
Băuturile cu prospeţimea pură a fructelor coapte, a legumelor şi a plantelor medicinale sunt cele mai sănătoase băuturi. Concentraţia nectarurilor de fructe se poate diminua cu apă minerală şi se poate adăuga, în funcţie de gust, zahăr sau îndulcitor. În plus faţă de energia dată de fructe şi de zahărurile din struguri, sucurile de fructe proaspete şi de legume (morcovi, ţelină, sfeclă roşie, etc.), nediluate conţin o serie de ingrediente active.
Ştrudel cu mere și migdale
Gustos, sănătos și rapid de preparat, ștrudelul cu mere și migdale este una din delicatesele culinare pe care o preferă fetița mea.
Ceapa şi beneficiile ei
Ceapa (denumirea latină “Alium cepa”, familia Liliaceae, Zwiebel – germană, Ognon – franceză, Onion - engleză) este o plantă bianuală cultivată pe toate continentele, fiind un condiment foarte utilizat. Ceapa, prazul și usturoiul sunt legume ce fac parte din grupa bulboase. Foarte apreciate pentru gustul lor picant și pentru aportul de beneficii pe care îl aduc sănătății oamenilor, legumele bulboase (ceapa, usturoiul și prazul) sunt consumate crude, fierte sau deschidratate (ingrediente de bază pentru mix-urile de legume pentru supe și mâncăruri).
Noi vă recomandăm!
Legume şi fructe care conţin vitamina C
Organismul uman are nevoie de vitamine, în special de vitamina C (acid ascorbic), caroten (provitamina A) şi minerale. Necesarul de vitamine şi nutrienţi calorici (carbohidraţi, grăsimi etc.) poate fi satisfăcut printr-o dietă bazată pe consumul de legume, fructe proaspete şi nuci.
Ţelina și uleiul de țelină
Țelina este o plantă bianuală, cultivată în toate regiunile cu climă temperată. Foarte bogată în săruri minerale, țelina este numită și “viagra săracului”. Unicitatea gustului țelinei este dată de uleiul esențial pe care îl conține și care face ca această plantă să aibă multiple beneficii pentru sănătate.
7 deserturi cu nuci şi fructe
Nimic nu e mai păgubos decât aromatizarea artificială a produselor alimentare, cosmetice şi nu numai. Se spune că femeile cumpără „cu nasul”, dar şi bărbaţii cumpără uneori atraşi de miros... Astăzi mai toate produse alimentare şi cosmetice sunt aromatizate artificial, cu arome sintetice florale (care sunt folosite în odorizarea unei largi varietăţi de produse, precum: parfumuri, creme, cosmetice, detergenţi, săpunuri, cerneluri tipografice, hârtie, dezinfectante pentru încăperi, lacuri şi vopsele, chiar şi pentru aromatizarea nutreţului, etc.) sau de fructe (portocale, nuci, piersici, cireşe, vişine, pere, caise, ananas, banane, zmeură, căpşuni, coacăze, struguri, citrice, etc.), de miere, de pâine, de cacao, de carne etc.
Concentrate de supe
Concentratele de supe sau supele deshidratate sunt ingredientele care au devenit necesare pentru gătirea preparatelor culinare în restaurante sau în bucătaria individuală.
Concentratele de supe se folosesc pentru aromatizare și pentru a da un gust bun ciorbelor și supelor.
Sucuri din fructe sau din legume – sursă de vitalitate
Curele cu sucuri din fructe sau din legume sunt recomandate pentru detoxifierea organismului și ne pot fi de un real folos în lupta împotriva kilogramelor în plus sau împotriva multor boli: infecții renale sau afecțiuni ale ficatului, malnutriție, cancer, leucemie etc.
7 reţete de mic dejun
Este bine ştiut că masa de dimineaţă este foarte importantă pentru a asigura nutriţional organismul şi a-i oferi energia necesară. Aici sunt prezentate 7 idei de mic dejun din cereale (ovăz, orz, mei, hrişcă, quinoa, chia, porumb, secară, etc.), fructe de pădure (afine, agrişe, aronia, căpşuni, coacăze, goji, merişoare, zmeură, etc.) sau fructe uscate (smochine, curmale, prune, stafide, caise etc.), nuci şi seminţe (susan, in, mac, seminţe de floarea-soarelui şi de dovleac).
Mic dejun - mix “6 cereale”
Am găsit o variantă rapidă, gustoasă și sănătoasă pentru pregătirea micului dejun cu produsul mix “6 cereale”. Fetița mea este cea care m-a determinat să gândesc pregătirea micului cu cereale, căci găsește o plăcere deosebită în râșnirea fulgilor de cereale și sunt bucuroasă că am descoperit mix-ul “6 cereale”, care este atât de bun și care oferă energia necesară pentru copii și adulți. Voi scrie în continuare cum pregătesc micul dejun cu mix “6 cereale” și veți vedea cât este de ușor de făcut. În mai puțin de 15 minute putem servi o delicatesă culinară foarte energizantă.
Trandafir şi ulei de trandafir
 
Cele peste 200 de specii de trandafir (Rosa damascena Mill., Rosa centifolia – denumirea latină, familia Rosaceae) au fost şi sunt muză inspiratoare atât pentru talentele în muzică sau pictură, dar şi pentru pasionaţii de frumuseţe, sănătate şi artă culinară.
 
Pagina: 12345...16
Created in 0.041 sec