Pentru o diversificare a meniului, micul dejun poate fi pregătit pe baza de cereale (orez, mei, porumb) sau pseudocereale (hrișcă, quinoa, chia) diferite. Adăugă nuci, semințe și fructe uscate peste alimentul de bază și – gata! - problema micului dejun a fost rezolvată cu succes.

mic dejun cu seminte de chia

Micul dejun cu semințe de chia este ușor de pregătit, foarte gustos și sănătos! Se pregătește în circa 15 minute.

 

Iată, cum am prăgătit micul dejun cu semințe de chia:

  1. 250 g de semințe de chia se pun într-o cratiță la fiert în 500 ml apă, timp de 10 minute, amestecând continuu pentru a nu se prinde.

  2. Apoi se ia de pe foc, se lasă câteva minute să se răcească și se pune în vasele din care urmează să fie servit micul dejun.

  3. Pentru fiecare porție de mic dejun cu semințe de chia, se adaugă: semințe de susan, 7 - 8 migdale sau nuci caju, 5 miezuri de nucă, 3 linguri de stafide aurii, câteva caise uscate sau afine uscate, după preferință.

  4. Poate fi garnisit cu rondele de banane și puțină pastă de măceșe sau cu alt sortiment de dulceață, chiar și cu frișcă vegetală.