Dacă doriți un mic dejun cu elemente de noutate, atunci aici este ceea ce căutați! Un mic dejun ușor de pregătit! Foarte gustos și cu un belșug de nutrienți vitali pentru sănătate.

mic dejun cu quinoa

Ce este quinoa? Este o pseudocereală cu boabițe sferice, galbene și cu un conținut bogat în proteine ușor digerabile în comparație cu cele de origine animală. De asemenea, quinoa conține vitamina A, vitamine din complexul de vitamine B, vitamina C și K, minerale (calciu, fier, cupru, potasiu, magneziu, seleniu, zinc și altele). Quinoa este menționată, de dr. Gillian McKeith, pe lista superalimentelor cu beneficii pentru stimularea sistemului imunitar și pentru buna funcționare a inimii, reducând riscurile de atac de cord.

Fierbeți 200 de g de quinoa și veți obține 3 porții pentru un mic dejun delicios! Adăugați semințe de susan, caju, bucățele de caise uscate și papaya, 4 – 5 migdale, 5 nuci pecan, câteva stafide, 2-3 nuci sau alune de pădure, după preferință. La toate acestea se mai poate adăuga și semințe de floarea–soarelui, câteva fructe goji, rondele de banane, afine uscate sau alte fructe de pădure.

Vă doresc o dimineață frumoasă cu varietățile de mic dejun pe care vi le doriți! Spor la creativitate și poftă bună!